18 - 19 maj - Old school

God morgon! Jag kunde tyvärr inte sätta mig och blogga igår kväll för min data kronglade sig och allt blev kaos då, så jag satte mig och pluggade samhäll istället.
Aktuellt igår: skola, gym och fik med Michelle. Sen åkte jag direkt hem och åt middag med mamma som alltid har sån otur när hon försöker gymma eller idrotta. Hon har fått sendrag så hon kan inte gå, pobresita!
Resten av kvällen satt jag somsagt och pluggade samhäll och även franska.

Gick aldrig till skolan idag då jag kände mig febrig och helt hängig & svag. Har precis ätit lite nudlar, mums. Hittade även en massa gamla bilder från old school, jag hade tänkt att lägga upp några. Kunde inte sluta skratta åt dem, vissa är så pinsamma att man inte ens vill visa någon men de tänker jag inte göra heller, muwhahah! Jag tror jag snart ska lägga mig i sängen med en kopp te och kolla på någon bra film och mysa med mig själv. De låter bra! Uppdaterar kanske ikväll om inte datan hackar upp sig då igen. Smell ya later


lite Old School bilder:

Mand, Nats och Juan




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0