6 maj - "listor är kuliga" höhö c(:

Frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Faktiskt
Kärlek eller sex? - Kärlek
Har du varit kär i någon? - Ohja

Frågor om dig själv
Ditt namn? - Johanna
När fyller du år? - 10 augusti
Vad har du på dig just nu? - Badrock och tofflor, hahaha!
Vilken årstid är bäst? - Sommar
Vad är du bra på? - Sjunga
Vem älskar du mest på denna jord? La familia, både här och i Chile

Frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Har ingen "bästa", men har många bra
Vem vet allt om dig? - Ingen
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla mina vänner är snygga!
Vem är mest partyprisse? - Oj, haha måste nog bli Ivon
Vem har du helst filmkväll med? - Steffie la loca tror jag

Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma
Har du bra kontakt med båda föräldrarna? - Nej
Vem är coolast? - Morbror
Har ni något husdjur? - Hade en kanin för några år sedan
Vem sover du oftast med? - Själv :(

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Astera
Vem ringde dig senast? - Michelle
Vem sms:a till dig senast? - Mamma
Vem sms:a du till senast? - Mamma

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? -  Nej
Är du romantisk? - Mer charmig skulle jag säga
Har du lekt med någons känslor? - Med flit? Ja, men jag ångrar det
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - ...
Är du en bra flickvän? - Ohja
Vem sov du senast bredvid? - Steffie, haha

Postat av: Hallå ja

Såg din kommentar till Kissie.. Läser du hennes blogg lr? HON KLANKADE ner på Bagge först? Sen när folk skriver kolla på dej sj istället så dyker det upp folk som dig och skriver "tråkigt att folk klankar ner......" Den kommentaren bör gälla miss jag får besökare genom att köra dubbelmoral och klanka ner på folk aka kissie

Datum:2009-05-08 Tid: 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0