fortsättningen av 20 maj - :)

När jag väl hade kommit in till stan så får jag ett samtal av Steffie som säger att hon snart är här med Sassalita, så jag drog mig till Tekniska och väntade på dem där. När de väl kom så åkte vi tillbaka till TC och gick runt i alla möjliga butiker i jakt efter min klänning. Lyckligt nog så hittade jag faktiskt den, inne på SOUK. Men jag la undan den då eftersom jag skulle möta upp mamma i Gamla stan inom en timme. När de väl vart dags drog jag mig dit då mamma hade rekomenderat en bra butik där.. Var den bra?! Noway, eller så var de bara jag som var lite kräsen. Vissa saker var söta, andra anskrämliga.. Nåväl, så vi tog oss promenaden från Gamla stan till TC där jag tillslut fick min efterlängtade klänning.
Det blev en cériserosa fodralklänning från Jane Norman med ett insytt svart band/bälte under bysten med en stor rosett framtill. Så otroligt söt! Tillsammans med den köpte jag en rosettformad kuvertväska att ha till. Nu fattas bara skor och present till min Kabani. 
Efter det tog vi tunnelbanan till Stadshagen där mamma hade sin bil parkerad då vi skulle åka till mormor och morfar och hämta Gabriella. Fick ett samtal av Natta om att de var fest hemma hos Sandra så när jag väl kom hem åt jag mat med mamma snabbt för att sedan fixa mig lite och sen dra dit. De som hände under kvällen, stannar där. Jag hade iallafall roligt och de tror jag alla hade!

Hann inte blogga imorse pga. att jag hade jättebråttom med att göra mig iordning osv. Jag och la familia var nämligen på Grönan! Vi hade så grymt roligt, jag och Miguel åkte den nya atraktionen där som heter Insane. Haha, den är riktigt tung! Efter en hel grym dag på grönan var man inte lite slut.. Då får man reda på att de är poolpartaj @ Nattas place, så då var de bara att åka hem, packa kläder och rulla sig dit. Stället var omringat av Märsta boyz och en massa annat folk, kul var de verkligen! Nu har jag iaf precis duschat och ätit lite, var vrålhungrig.
Imorgon måste jag in till stan igen för att inkassera skor & present. Nu är de natti natti dags, ciaaaao!

Gammal bild,tyckte om sminkningen på den tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0