7 & 8 maj - GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MICHELLE MIN KARAMELL

Hade ingen som helst lust, ork eller varken tid till att blogga igår kväll men jag kan berätta lite kort om gårdagens händelser. Skola som vanligt, hade dessutom två nationella prov i engelska som jag får verkligen hoppas att de gick bra på. Engelska är ju inte direkt mitt starkaste ämne i skolan så somsagt, man får hoppas på de bästa helt enkelt. Efter skolan åkte jag och hämtade lill-syrran för att käka pizza! Det var så länge sen man åt de, mums. Efter de åkte vi hem och bara tog de lugnt, jag blev plötsligt så himla trött och la mig för att vila en stund men somnade med en gång! Haha, så löd min dag.

Idag, skola som vanligt. Slutade runt 12 så jag, FÖDELSEDAGSBARNET MICHELLE och Frida drog in till stan för att fira våran gulleplutt! Vi hade det jätte mysigt och Michelle var verkligen glad, fast de var vi alla. Men hoppas att du hade världens bästa födelsedag älskling! Nu är jag iallafall hemma och fixar mig för jag är bjuden på fest ikväll i Märsta med Evelina och Mathilda så det ska bli kul, har hört att de är uppe i Valsta men de är jag inte hundra på men men, nu ska jag bli skjutsad till Mathilda, bloggar kanske hos henne eller Eve. Ha det bra och vi kanske ses där! Puss


Mamita, Gabbi och jag på Nyår! Tycker väldigt mycket om bilden


Postat av: Michellini

ilu <3

Datum:2009-05-09 Tid: 17:26:07
Postat av: Anonym

Fint linne! :)

Datum:2009-05-15 Tid: 20:26:02
URL: http://neeva.blogg.se/
Postat av: juanita

tack så mycket :)

men de är egentligen en klänning, bara att de inte syns på bilden.

Datum:2009-05-16 Tid: 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0