27 - too much

Som jag skrev i de förra inlägget (tror jag). Jag har så mycket att göra nu förtiden att jag lägger bloggen lite åt sidan. Bloggar lite då och då när jag har tid, ork, osv. Igår efter skolan var jag på min f.d skola (gillbo) för de hade den traditionella Vårkvällen och så fyllde även skolan 100 år! Sen mötte jag upp Raber, Sarbast, Helin och några andra i stationen så drog vi och lirade lite boll. Man träffade även på gamla vänner från klassen, bl a. Barawi, Kujanpää och Jama.
Efter de drog jag mig hemåt. Mötte upp Priscilla på vägen då vi skulle hem till mig och kolla på BARCA - UNITED matchen. Jag visste hela tiden att Barca skulle vinna allt, de har allt och lite till. Somsagt, Mas qué un club F.C Barcelona.

 2 - 0 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0