26 maj - 2 VECKOR KVAR!

Jag kan inte fatta att hela 1:an snart har gått, de bara 2 VECKOR KVAR sen har vi ta mig fan sommarlov! Tiden har gått så himla fort att man knappt märkt av de. Jag åker dessutom till Alanya snart, 2 dagar efter skolavslutningen (avslutningen är den 11 juni). Dagarna går bara snabbare och snabbare och de är lite press nu med alla arbeten som ska lämnas in innan omdömes/betygsättningen.
Idag hade jag ett litet samtal med rektorn och min mentor, de fick riktigt bra faktiskt. Vi pratade kriterier, hemma, politik, lite allmänt sådär. Efter skolan tog jag och Michelle en fika (as usual) och snackade skit bara. Kom hem och satte mig och plugga franska, har prov imorgon som jag måste klara. Mitt betyg hänger på de där provet, just nu ligger jag på ett VG och jag vill gärna hålla mig till de så pluggapluggaplugga! Desperate housewives nu!
Keep it gangsta!

Estefanía & jag - gammal bild, från hösten -08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0