22 - 23 maj - Kurdisk fest

Som ni kanske redan vet så slaggade Steff och Sass här från igår. Vi låg uppe och kollade på Lilja 4-ever som jag somnade till väldigt fort.. varför blir jag inte förvånad(?) Därefter somnade Steffie som Sassa tydligen väckte efter ett tag! Din jävel, varför väckte du inte mig för?! :(


Vi vaknade lite sent imorse så vi fick skynda oss på för att hinna med allt. Vi började med frukost iaf, därefter dusch och fix. Sassa fick äran att fixa mitt hår till kvällen (jag var på kurdisk förlovningsfest), det blev superfint! Jättefina lockar. Jag fixade sminkningen, den blev väldigt fin faktiskt! Jag kunde tyvärr inte ta någon bild då min kamera fortfarande ligger hemma hos Mathilda. Sen hade jag min cériserosa fodralklänning jag berättade om. Ni ska få se bild på den när jag orkat åka och hämta min kamera, I promise.
Förlovningen blev iaf lyckad! Jag hade roligt och de tror jag att resten också hade. Blev skjutsad dit av mamma (snäll som hon var) De kändes lite pinsamt i början då jag trodde att jag var jätte försenad, jag var försenad men inte jätte och som tur var så var jag inte den enda. Kvällen började med mat (kyckling,ris och sallad blev det, mums) Därefter blev de efterrätt som bestod av frukt, tårta, baklawa och en massa annat gott. Resten av kvällen vart de presenter, musik och massor med dans. Jag hoppas du hade de roligt Kaban, önskar er all lycka!

Imorgon ska jag åka och träna med Josef på dan och sen ska jag förmodligen till Amira, har inte sett tjejen på sjukt länge faktiskt. Vart håller du hus nu förtiden min vän? Imorgon ska vi ta igen mycket iaf. Nu ska jag ner och ta nåt litet och äta, sedan är de dags för sängen Kommer aldrig komma upp imorgon annars, inte ens för 5 öre. Kyss
Mitt mästerverk på stranden i Dubai, -07


Postat av: sassa

ÅÅÅÅÅÅÅH BAKLAWAAA!!! fett gott :(

Datum:2009-05-24 Tid: 04:19:01
URL: http://shahrzad.blogg.se/
Postat av: Juanita

visst! :O ouf,så gooott d var sassy ;)

Datum:2009-05-26 Tid: 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0