20 maj - differences

Hallå, vart tog solen vägen?! Låg ute och stekte nyss och så helt plötsligt så försvinner den, aja.. den kanske får för sig att komma fram senare. Jag ska snart ner och äta frulle, håller på och dör av hunger. Sen ska jag in till stan och kolla på klänning tills på lördag då jag är bjuden på Kabans förlovning! Allt kommer bli så roligt, ser verkligen fram emot det!

Jag hade egentligen orienteringsdag idag men asså helt seriöst.. för det första så kan inte jag orientera, jag går bara vilse eller "låtsas" som om jag gör det. För de andra så hittar inte jag dit vi skulle orientera, hällsobo nånting bla bla bla.. fan vet jag! Så nej tack, jag står över det där kastet. Och imorgon och på fredag är jag ledig, gud så skönt. De behövde jag verkligen. Imorgon blir de Gröna Lund för min del, ska bli hur kul som helst för att jag har inte varit där på 2-3 år nu!
Magen kurrar och har sig, ska ner nu, käka, fixa mig och dra in till estockholmo! 
Adios Compadre!


En Johanna som bebis (3 år gammal) ..
 

Och en Johanna idag :)


Postat av: Clara

Vad söt! =D

Datum:2009-05-20 Tid: 18:53:48
URL: http://gatiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, tack så mycket :)

Datum:2009-05-20 Tid: 21:12:06
Postat av: Anonym

/ Juanita

Datum:2009-05-20 Tid: 21:12:44
Postat av: Tasty

jaa, vad ska man säga ..

vissa e ju bara söta än andra, så enkelt är det :) (A)

Datum:2009-05-24 Tid: 03:13:48
Postat av: Mirre

Fint du sminkar dig loca

Datum:2009-05-26 Tid: 18:50:01
URL: http://msortiz.blogg.se/
Postat av: Juanita

Gracias Mirrelita :)

Datum:2009-05-26 Tid: 19:00:19
Postat av: Mirre

de na , men du borde sminka dig sådär varje dag !

Många pöjkar kmr springa efter

Datum:2009-05-26 Tid: 19:56:55
URL: http://msortiz.blogg.se/
Postat av: juanita

tack men nej, vill inte ha killar springandes bakom min rygg. No thanks,trivs bäst som solita.

Datum:2009-05-26 Tid: 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0