16 - 17 - Helgen

Igår var jag hemma hos Kristin med Nattiz och kollade på Eurovision Song Contest, vi kollade bara på alla bidragen sen när röstningen pågick så stängde vi av tv:en och gick ut istället. Vi gick till Gillbo och satte oss där, så helt plötsligt kommer de en massa pojkar som vi lirade lite fotboll, basket och amerikansk fotboll med, lol! Kul var de iaf, Barawi och hans crew dök också upp från ingenstans.
Efter ett tag ringer Natta och berättar att de är fest, Kristin och Nattiz orkade inte dra dit så jag rullade mig dit iaf då elli mötte mig påvägen. När jag väl dök upp var de inte så jätte mycket folk, och de var mera "chill-kväll". De var typ jag, elli, natta, nathanya och nån tjej till och sen resten en massa märsta pojkar, he he. "Ay caramba, vilken fiesta" Haha, ne men vi hade de trevligt iaf. Rökte vp, snacka skit, etc. etc.

Under tiden jag, Natta, Andres och Emir satt ute på balkongen:

Natta: (Börjar snacka om nån lägenhet hon vill ha)
Andres: Ingen bra ide, du kommer aldrig klara dig.
Natta: Jo, jag är bäst på att laga mat!
Jag: Hostar samtidigt som jag dör av garv!
Natta: Vadå?! Jag är ju bra på att laga mat?
Jag: Ja, nudlar menar du! Btw, jag åt nudlar innan jag kom, fett gott!
Andres: Haha, men de är ju skit lätt att göra, du kokar bara vatten.. (sen blir han avbruten)
Emir: Och lägger in i mikron, svårare än så är de inte! Säger han helt övertygande..
Jag, Natta och Andres:  ?!$%-.;/(]+@ WTF? HAHAHA
Emir:  Eller vadå, gör man inte så? Säger han samtidigt som han påstår att han har testat, hahaha!
You got buuuuusted!

Somnade runt 4 på natten då jag kom hem och vaknade upp vid 2 då mamma behövde hjälp att ta ner lite sommarkläder då vi drar till ALANYA OM 26 DAGAR! Gick ner och åt frukost och la mig sedan ute på terassen och njöt av de härliga vädret. Gud, man känner verkligen hur solen steker och hur sommaren verkligen närmar sig! Den är ju nästan här nu, den är här nu! Snart ska jag ut på en joggingtur för att bränna lite calories, lurarna är på och skorna beredda, adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0