15-16 maj - Sunny

Berättar lite kort om gårdagen då jag har lite bråttom just nu. Igår var jag, Carolina, Sassa och Jenny i kungsan på rix fm. Det var riktigt dålig stämning i början, då de var bokstavligen skit tråkigt men efter ett tag började allt rulla igång bättre och det blev tillslut bäst. Under kvällen hände de en maaaassa knas som jag faktiskt inte tänker avslöja här, shame on us.. Aja, I had a good time, helt enkelt. Vi åt på den traditionella donken och man träffade på en massa vänner man inte sett sen jätte lång til tillbaka, riktigt kul var det!
Today: Jag vaknade galet sent, runt 14. Gick ned, åt frukost, satte på mig bikinin och la mig ute på terassen och sola en timme ungefär. Nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig. Ska in till stan och möta upp fulingen James. Uppdaterar möjligtvis ikväll, smell you later people!

Gårdagens låt som fastnade i huvudet, Anosha feat. Nawlage - Wasting My Time



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0