13 maj - got a lot..

Har inte riktigt haft tid att blogga den här veckan. Skolan går ju först, ingen tvekan. Den här skoldagen gick väldigt fort måste jag säga. Dock kom jag ca. 1 timme sent till skolan pga. iställda tåg och förseningar så då blev jag tvungen att ta ersättningsbuss förbi hela jävla norrort enda tills jag väl hamnar i Märsta! ten years later.. Som tur var så hade vi 2 timmars svenska nu på morgonen, men jag missade bara några redovisningar så det var lugnt för min del.

Jag hade även nationellt prov i matte idag som gick SUPERBRA! Jag tror jag aldrig har varit så nervös inför ett prov, men det här är liksom dead-line för mitt betyg så om jag får chansa så tror jag det blir ett MVG eller VG för min del, yes!  Efter de hade vi lunch sen fick vi sluta, men jag och Miss Mich- Issue stannade kvar en stund sen åkte vi ned till centrum och tog in på vårt andra hem. Nån timme senare skiljdes vi åt och jag begav mig mot hemmaplanen där jag blev upplockad av mami, efter de drog vi direkt hem till mormor & morfar, här där jag nu sitter. Vi har precis ätit och jag tror att vi snart ska börja röra oss hemåt. Resten av kvällen är det plugg som gäller. Smell you later!


Hittade en gammal bild på The Crew, old times!
Från vänster: Elli, Mand, Naty, Nats, Leslie och Juanita.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0