10 maj -

Halloj, kom alldeles nyss hem. Mötte upp Kristin och Natti i stationen och chilla med de ett tag, sen träffade vi på Rodriguez som skulle bli upplockad av några polare i Rotan, så vi gjorde honom sällskap tills de kom och hämtade honom. Efteråt fick jag ett samtal av Mejtab som var i närheten, så hon kom och joinade oss.

Lite senare kom de plötsligt en massa folk och vänner som skulle dra på nån fest i närheten, så vi hängde ju självklart på. Hade galet roligt faktiskt, träffade på en massa gamla vänner får tidigare skola, det var verkligen roligt att se dem. Kvällen fick tala för sig själv sen, mer säger jag inte än att kvällen blev jävligt lyckad!
Nu gäspar jag för fullt här så ska gå och tvätta bort sminket, borsta tänderna och gå och sova. Natti natti


Kollade igenom en massa bilder på datan och så hittade jag denna
gamla bild på mig och Steffie från förra året, te quiero locita


Postat av: steffie

y yo a ti wachiiii <3

Datum:2009-05-10 Tid: 19:43:09
URL: http://gatitablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0