kul grej

7 sanningar om mig:
- Jag är halv finsk
- Jag gick på ridning och spelade fotboll i 9 år
- Jag skäms inte att rapa framför folk (inklusive folk jag inte känner), hahaa
- Har ett hemskt garv som hörs på mils avstånd HAHA
- Kärleksfull

de blev bara 5 :$


7 sanningar om mig:
av andra :)

1. Skrattar förjävligt

2. Riktig gam

3.Blatte älskare

4. Musik freak

5. Stinkande fötter

6. Mjukis älskare

7. En av världens bästa kompis man kan ha!

8. Riktigt jobbigt

9. Käften går i 190 ( alltid pratglad)

10. bra på shakea rumpan

11. Bra på att sjunga

12. trogen myttoman

/Natta & Elli
(Dom kunde inte räkna till 7)



1. kan inte bli sur på folk bara på killar

2. blir väldigt hyper när du är full

3. du krigar för de du verkligen vill ha, kan gälla allt från ett par skor till en pojke
4. när du vill ha nogon så går du alltid ditt personen vistas som om du säger ja vill ditt kom vanessa vi drar dit då vet ja att de är någon där du vill se, hahahaha!
5. vädligt flörtig
6. när du väll börjar skratta och du tycker de är kul så kan du inte hålla käften ingen kan få dig att vara tyst bara du själv när du bestämmer dig för de
7. du krigar för mat

8. baxat en bricka på burgerking HAHAHA

9. när de gäller mat så bryr du dig inte om någon annan bara om dig själv (tänker på den gången du snodde renatos börgare) hahahahaha
10. bjuder någon dg på mat så skämms du inte heller o du skiter i om de tar slut! hahah

/ Vanessa prinsessa
(Hon kunde inte heller räkna till 7 -_-' ) 

 

1. varmblodig

2. tuff i smyg

3. omtänksam (vill ens bästa)

4. charmig

5. kaxig!

6. en som vill bli ännu kunnigare.

7. svag när det gäller.
/Faruk, (bästa killkompis)


1. sjunger så fort om du är sur/glad ledsen(alltid)

2. sjunger/dansar när du får mat i munnen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0