haha en rolig grej :)

Telefonboklista

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Hahahaha mi abuelito!

 - Vad har du för relation med nummer 20?
En galet bra tjejkompis ifrån skolan, BETINA! :D

- När ska du träffa nummer 30?
Vet inte,såg honom för inte allt så länge sen när han jobbade då :)

- Är nummer 18 söt?
De klart ASTERA är sööööt, hon är bedårande!

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Oj, svårt att säga. La inte märke till henne så värst mycket.
- Gillar du nummer 14?
Jaaaa, galet bra vän (Andreita)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
HAHAHA, nej! De är min tjejkompis ex sen länge sen

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Ingen aning, har inte sett henne på över ett år :(

- Är du nära vän med nummer 23?
Jag VA nära vän med honom, men inte längre :/ vi gled ifrån varandra

- Har du gått på bio med nummer 4?
Absolut INTE, avskyr person nr 4 på min lista.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
haha, det är ju min barndomsvän, lilla elli (:
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Våra underbara killar eller gamla goda tiderna ( bl a. Gothia 07 )
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja varför inte`? De är ju Amanda K!

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Haha, my own place

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Umgås :D
- Vad är det bästa med nummer 8?
HAHAHAHA, finns absolut INGENTING som är bra med den personen, det enda han är bra på är att såra folk :)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, varje dag i skolan! Anna pyttipanna :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0