anta utmaningen eller gå o dö..

Jag har blivit utmanad av Steffie, Sassa & Jenny

 

Utmaningen:

- Länka till den som utmanat dig. (Ni ser överst) 
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

  • Jag är 50% finsk
  • Jag är sällskapssjuk
  • Jag är rädd för mörker & beroende av tuggummi
  • Jag blir typ alltid över-hyper efter jag ätit
  • Jag gick på ridskola i 9 år (tävlade i dressyr & hoppning)
  • Mitt garv är förskräckligt och högt!
  • Jag rapar regelbundet

    Jag utmanar..
    Linda, Vanessa och Lucy

Postat av: johanna pettersson

hahahah,jag älskar ditt garv bonitaa :)

love<3

Datum:2009-03-13 Tid: 16:35:56
Postat av: juanita

hahaha, du måste skämta sötnos!

Datum:2009-03-13 Tid: 16:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0