30 mars - 76 dagar kvar!

76 Dagar kvar till ALANYA, Längtar som f*n!

Min helg har iaf varit helt suverän, btw festen hos Frida blev verkligen lyckad. Jag hade jätteroligt och det såg ut som att de flesta också hade det. God mat (det blev rostbiff, potatissallad, pommes frites och en massa god sallad) som efterrätt blev det kladdkaka med glass som vi högg in innan resten av gänget kom, "muwhahaha". Stämningen var på topp, bra musik spelades. Allt från RnB till Techno/House. Fick lära känna en massa nya människor och alla vart verkligen tankade, så roligt var det iaf haha. De har inte skickat bilderna än men så fort jag fått tag på dem så lägger jag upp några. Finns inte så mycket mer att säga än att kvällen+natten vart lyckad!

Dagen därpå (lördagen) stannade jag hemma lite småbakis för att vila upp mig, somnade runt 6-7 på kvällen då man knappt hade fått någon sömn överhuvudtaget. Sov hur länge som helst iallafall. Och på söndagen åkte jag, mamita och lillasyrran till Stinsen och handlade lite. Nöjd och belåten vart jag som fick med mig lite kläder och smink hem.

Idag; vanlig skoldag, ganska chill lektioner, slutade runt 3. Drog därefter till Märsta centrum och fikade med Michelle, Frida och Perny. Det var mysigt att få vara med de 4 a while, därpå kom min älskling och joinade oss ett tag. Följde med honom till Willys för att handla godis, haha jävla bullelito på dig! Åkte direkt hem direkt efter det, och nu sitter jag här med min Naturvetenskapsbok och gör klart instuderingsfrågorna till provet vi kommer ha på torsdag, suck*. Ska göra klart de fåtal jag har kvar och sedan gå och lägga mig tror jag, börjar bli för trött. Kram

Man känner verkligen av att allt är förändrat. Vi skulle ínte splittras, vi skulle vara lika tighta som förr. Saknar de gamla tiderna med er. Ni gjorde mina dagar, Ni var min vardag. Nu är ni som min historia..

         
     
Bilder från Dubai-07. memories never die

Postat av: Nat

SAAAAAAAAAKNA!

Datum:2009-04-01 Tid: 17:48:33
Postat av: juanita

som fan!

Datum:2009-04-01 Tid: 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0