20 mars -

Sitter i skolan, hade historia prov direkt på morgonen. Hade pluggat som ett djur till det så vi får hålla tummarna på att det går bra! För övrigt hade jag nyss matte. Det blir bara svårare och svårare men man lär sig alltid tillslut, men det är lite klurigt faktiskt.
Har lunch nu, sitter bara och väntar på att min kusin Aléjandra ska hitta mig, haha! Sen slutar jag för dagen, sen ska hon följa med mig och träna. På gymmet ska vi även joina Michelle och Frida.
Idag blir det bandet och styrke för det mesta tror jag. Nej men du rullar tiden iväg och magen börjar kurra för fullt. Uppdaterar förmodligen senare ikväll om jag hinner och orkar :) Pysshej


Gammal bild på mig, hösten -08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0