18 mars - If I had one wish

Hinner tyävrr inte blogga så mycket ikväll pga. att jag har en massa skolarbeten och uppsatser att slutföra. Okej tog nog i lite väl där, inte "en massa" då men typ två stycken. Hinner iaf berätta kort om dagens träning och skoldag, skoldagen gick väl hyffsat. Men oftast blir den "de där lilla extra" Michelle och Frida gör mina dagar, sötnosar. Efter skolan åkte jag,Michelle och min älskling till Biblioteket för att plugga lite till vårat historiaprov på fredag. Jag kan tippa på att vi satt där i ca. 1 och ½ timme sedan gick vi direkt för att gymma. Asså jag håller på och bli besatt av träningen!
Började med cykling och rullbandet, cykling ca. 10 min och rullbandet (gå rask takt) i ca. 20 min. Efter det lite lätt streching och sedan tränade jag styrke. Det blev ben och mage jag riktade in mig på idag,
När jag väl kom hem åt jag wokade grönsaker med tillbehöver och tog en dusch. Och nu sitter jag här somsagt, suck*.. Nej men nu känner jag att jag måste bli klar med uppsatsen någon gång! Kanske bloggar lite senare OM jag har tid, lust och ord. Ha det bra sålänge, PYSS

 

Postat av: Michellini

"Styrketräning: ett bra metod för dig som vill ha den där hunkkroppen ;)"

Datum:2009-03-19 Tid: 15:56:25
Postat av: Anonym

En*

Datum:2009-03-19 Tid: 16:21:05
Postat av: juanita

HAHAHA!

"Styrketräning: En ytterst bra och verkställande metod för dig som bara drömmar om den där perfekta idealkroppen. Nu kan din dröm äntligen bli sann, missa inte chansen!

Datum:2009-03-19 Tid: 16:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0