17 mars - school 'n hard traning

Vanlig skoldag, ondare huvudvärk än vanligt och tufft träningspass. Kanske inte låter så toppenbra men det dög iaf. Huvudvärken gick som tur över efter ett tag men fan vad det kändes! Efter skolan (ca 14.00) tog jag bussen hem till Michelle. Första gången jag var hemma hos henne faktiskt, lite spännande att se hur hon bor och fint var det verkligen. Vi bakade scones, stekte ägg & bacon och gjorde oss lite te, mums! Perfekt innan träning, tycker vi iallafall, haha!

De blev hård träning idag, körde lite mage och lår innan vårt hårda spinning-pass som varade i ca. 1 timme. Kunde knappt stå på mina ben efteråt, men de var inte så långvarigt. Men älskar verkligen den där efterkänslan, man känner sig så grymt duktig. De blir träning imorgon med, måste börja komma igång sakta men säkert så kroppen hinner vänjer sig och ställa om sig till de nya.
Mer än såhär har jag inte att tillägga förutom att jag nyss kollade klart på Desperate Housewives, den är så bra. Och åt nyss lite flingor med mjölk. Nu måste jag skriva klart mitt geografi arbete och sen sova, måste sova tidigt efter hårdträning. Pyss


Spinning; En otroligt rolig och bra konditionsmetod



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0