15 mars - förberedelser inför beach09, haha

God kväll
De blev ingen Newroz för mig igår trotsallt. Åkte hem till min prins och var med han istället och sov även över. Vi kollade på Melodi festivalen (tv överhuvudtaget) och hade de allmänt mysigt och fikade, det var typ de vi gjorde.

Dagen därpå: Vi vaknade, åt en god frukost och efter de försökte jag få tag på min mamma som en galning(!) Vi skulle nämligen åka till Märsta centrum och fixa SATS kort till mig, men de visade sig att mamma,Miguel och hermanita var i Uppsala och kikade på nåt hus som Miguel tydligen är intresserad av. Fick se några bilder av huset, sjukt fint var det iallafall.
Efter att vi tillslut fixat mitt efterlängtade SATS kort tog vi en sväng förbi IKEA i Barkarby, påvägen dit fick jag McDonalds mat hihi, yummie! Asså de ska jämt typ stå och kolla och typ "undersöka" något i hundra år! Jag överdriver inte, de kan vara allt från ett par batterier till en bokhylla, herregud säger jag bara..
Just nu sitter jag här och försöker packa min nya träningsväska som jag fick av SATS med träningskläder till imorgon. Ska nämligen åka och träna med Michelle direkt efter skolan, my first traningday. Det ska bli spännande. Nej men nu ska jag fortsätta packa, sen ska jag sätta mig med matteboken ett tag och repetera lite smått. Ha det bra, hugs!


Åh gud vad jag längtar till ALANYA! De är just dit vi ska som bilden visar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0