13 mars - bad 'n good news

Jag får väl lov att komma med samma gamla sanna visa like usual.. jag har inte haft tid att blogga konstant längre pga. mycket plugg i skolan förtillfället, och efter skolan har jag börjat gå till biblioteket med Michelle för att plugga istället. Skönare ställe där man kan konsentrera sig mycket bättre på studierna och glömma bort de mesta runt omkring (iaf för stunden). Juste! Jag ska även börja träna på SATS så småningom, längtar.

Idag är det som tur äntligen fredag, den efterlängtade dagen! Det blir förmodligen fest ikväll, men man ska aldrig vara riktigt säker för vad som helst kan komma ivägen. Har iaf gått om tid på mig så jag kan duscha och fixa mig i lugn och ro. Nej men nu känner jag hur magen börjar kurra. Uppdatering sker antingen imorgon bitti eller 2night. Pyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0