Good bye Stockholm and Hello Alanya!

Nu är de bara några få timmar kvar tills vi blir upphämtade och skjutsade till Arlanda flygplats. Allt är klart! Packningen, längtan, spänningen, allt allt. Jag är borta 2 veckor men jag hoppas de veckorna passerar långsamt så jag hinner njuta så mycket som möjligt.
Mobilen kommer att följa med no matter what, så de är bara att sms:a eller ringa om ni saknar mig för mycket, haha skoja bara! Om jag har tillgång till dator där borta så bloggar jag självklart där!
Kommer sakna er nåt oändligt mina vänner, ni får ha de bäst här i kalla Sverige så ses vi när jag är tillbaka! Gonna miss ya' all

Bjuder på en bra sommarlåt och även några bilder om ni rullar lite längre ner :)
 


 



Postat av: Clara

Åh vad skönt det ser ut!

Datum:2009-06-13 Tid: 17:18:20
URL: http://claralindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0