29, 30, 31 maj - weeeekend

Okej, i fredags så var jag ensam hemma (mamma på kryssning & syrran på landet med en kompis) passade på att bjuda hem till "lite" folk. Okej kanske lite för mycket med andra ord. Blev lite för dragen den kvällen också så mycket minns man inte, men jag har fått höra en hel del av vad som hände. Både saker man ångrar och andra man inte.
Orkar inte gå in på detaljer, resten av helgen spenderades ute i solen med min kusin Aléjandra och Kristin, även Nattis.

Hur skön skoldag som helst, hade första lektionen sen hade vi en timmes håltimme och sedan idrott då vi lirade brännboll, hur kul som helst! Sedan hade vi en god lunch som bestod av pastasallad med kycklig och mot slutet återstod bara 2 timmars franska. Då hade jag nationellt prov (muntliga) i det. Kanon bra gick de, ligger runt vg-mvg så jag är hur nöjd som helst! Efter skolan blev de träning och solning och nu läser jag en bok som ska vara klarläst tills på onsdag! Moste synda mej nu lite granna! (med finsk dialekt, hahaha!)
Har även inte orkat blogga de senaste dagarna då mycket i mitt liv går upp och ner, mer än så säger jag inte.


 

It's time for me to move on
I had a life before you, during you
and why can't I have it now again?

There's no more left to say
I can't even explain how I feel
A part of me is missing
Only you can make me whole again

There's no more words, no more lies
No more crying, no more pain, no more hurt..
And no more trying, beacuse..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0