12 juni - imorgon imorgon imorgon!

Vaknade upp runt 11 tiden imorse och när jag väl fick syn på vädret förvandlades min dag till ett åskmoln, haha nej jag skoja men jag kände hur jag så gärna bara ville ligga kvar i sängen och fortsätta sova men nej. Jag och Ivon skulle in till stan och kolla kläder. Men eftersom inte nån av oss pallade gå runt i stan i ösregnet så drog vi oss vidare till Kista centrum istället. Där åt vi på donken och kollade runt lite. Vi träffade även på AmiraElif, Maria och Nadja där, kul att se dem! Efter de åkte jag till mormor och morfar och åt med dem och syster. Sen kollade vi på Los tiempos revueltos som är en chilensk novell de sänder på TVchile, as bra! Lite senare kom mamma och hämtade oss, vi åkte förbi coop för att köpa nya tandborstar, tvål, schampoo etc. för att ha med till ALANYA imorgon!!!!!!!!

Resten av kvällen har jag packat klart de sista och typ sånt, umgåts lite med Miguel och mamma där nere. Nu börjar ögonen svika mig, dags för sleep. Natti natti

oldíe och skiti spegel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0