11 JUNI - Äntligen sommarlov!

Nu börjar äntligen mitt sommarlov! Nu kan jag också få skryta om att skolan har slutat, precis som mina vänner gjort framför mig i en veckas tid.
Nu är de bara 2 DAGAR KVAR tills jag sitter på ett plan påväg mot ALANYA! Där ska jag chilla, sola, bada, festa i 2 hela veckor, om jag längtar! Nathanya och Catrin ska även dit samma datum, vi tror även att vi kommer sitta på samma plan. Samma hotell ska vi inte bo på men vi får hoppas att de ligger nära varandra. Fan tjejer, 2 dagar kvar!

Ledsen att jag inte bloggat på ett antal dagar.. okej kanske lite mer än "ett antal" men bättre sent än aldrig, eller hur? De sista veckorna har de varit uppsatser, förhör, prov, redovisningar & hela köret liksom. Men de ska vi ändra på minsann, nu ska jag börja blogga regelbundet igen, åtminstone försöka.
Om jag har tillgång till dator på hotellet i Alanya så bloggar jag förståss där!

Avslutningen idag höll på till ca halv 11 om jag gissar rätt. Vi stannade kvar i skolan en timme ungefär, därefter begav vi oss till Märsta centrum där vi tog in på restaurangen Higgins för lunch. Jag tror jag aldrig blivit så mätt.. på riktigt länge. Nöjda och belåtna var vi iaf; Jag, Michelle, Zahra och co.
Efter några timmar kom jag hem, la mig och sola en stund, duscha, bytte om och åkte för att hämta lill-plutten på fritids. Nu lyssnar jag på musik samtidigt som jag packar. Jag kan inte sluta längta!

Vad håller jag på med egentligen? Bilden är ca. 3 år gammal på mammas jobb


Senada var också med men även helt inne i sin mobil, haha
 

Veckans favoritlåt: Aventura y Thalia - No no no

Postat av: Jad

vilken 11 maj,borta du är

Datum:2009-06-12 Tid: 18:33:07
Postat av: juanita

OJ, hahahaha! Skit, hade inte märkt de!

Btw, orka att du stalkar min blogg JAD!

You got busted..

Datum:2009-06-12 Tid: 18:43:00
Postat av: senada

Gammaaalltt !! i <3 u

Datum:2009-08-01 Tid: 21:54:07
URL: http://seenada.blogg.se/
Postat av: juanita

Visst gumman, old times! ily

Datum:2009-08-01 Tid: 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0