1 MÅNAD KVAR!

Har haft för mycket att göra för att hinna blogga. De här dagarna har verkligen varit härliga, bortsett från vädret som har varit upp och ned men de var inte de jag syftade på. Träffat världens mest underbaraste pojke som gör allt för att jag ska må bra, skydda mig och få mig att lé så mycket som möjligt. Berättar mer om de sen, annars är de bara att fråga mig later, kilililili .. nej men nu måste jag börja packa asså, Jag och sassa ska förmodligen på kryssning ikväll (24 h) Det ska bli så jävla kul och våra älsklingar ska dessutom med så då blir de ännu bättre! Men nu måste jag packa färdigt, ooooh I can't wait!

Postat av: sassa

naaw våra älsklingar

Datum:2009-07-10 Tid: 14:51:59
URL: http://shahrzad.blogg.se/
Postat av: juanita

ja, men de är ju våra älsklingar sassy :)

C 'n the A

latinox2 & iraniex2, ödet?

Datum:2009-07-10 Tid: 14:53:12
Postat av: sassa

vi låter ödet bestämma :)

Datum:2009-07-10 Tid: 18:24:39
URL: http://shahrzad.blogg.se/
Postat av: juanita

El cielo es tu limite

Datum:2009-07-11 Tid: 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0