POR FIN, UPDATE!

Haha, blir ni förvånade över att jag äntligen uppdaterar? Det blir jag iaf. Det har hänt så himla mycket på så kort tid, både bra och dåliga saker. Jag är lycklig förtillfället iaf, tackvare en person. Älskling, hoppas du läser det här!
Vi har festat, festat, handlat, ätit, umgåtts, festat och festat.
Jag fyller dessutom år snart då jag hade tänkt att anordna en "liten" fiesta. Men det får jag fundera lite mer över. Just nu är jag hemma, kom hem för ett litet tag sen.
Vi var på fest i Vällingby igår hos "Blomman" som han kallades haha, de var riktigt kul faktiskt. Jag drack faktiskt ingenting igår, nykter hela kvällen! Woho, bevis på att man kan ha kul utan alkohol endå! Älskling kom också dit tillslut, vi sov där sen dagen därpå (idag) Åkte jag och baby till solna och åt på maggan, sen åkte jag hem och han åkte hem.
Ska strax börja göra mig iordning, vi ska nämligen till Rålis med några och ta de lugnt. Vi får se om de dyker upp fest ikväll, en fågel viska i mitt öra att de möjligtvis skulle ske något i märsta. Jag får ta och kolla upp de där, puss sålänge!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0