"Jag ska visa min talang inatt" HAHA

Sho, det är Sassa här. Juanita ligger i sängen och snoozar. Hon har inte hunnit blogga på de här dagarna för vi har gjort så jävla mycket. Det har hänt sjukt mycket på bara några dagar, det känns helt overkligt.. på ett bra sätt såklart. =) Igår vid elva tiden åkte Jag och Ali hem till Juanita och rökte vattenpipa, hahah stackarn när vi var utanför hennes dörr var hon på stationen och väntade på oss, så hon var tvungen att gå hela vägen tillbaka hem, hahah naaaaw. Vi satt ute på altanen ett tag och rökte men det inte så gott så vi gick in och åt rostade mackor och garvade åt allt möjligt. Efter maten skulle vi kolla på film men vi däckade på en gång. Det var fett kul iallafall.. Aja, nu ska jag skriva i min blogg haha /sassiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0