30 jan - relax day

Hallå där!
Min dag har varit riktigt chill asså,
Idag hade vi i skolan aktivitets/frilufsdag. Jag,Michelle och Frida valde bad i Fyrishov (Uppsala). Vi hade de riktigt skönt faktiskt! Vi badade, åt lite nachos med salsa/guacamole dipp,låg och softa i bubbelpoolen och satt och koka i bastun.

Just nu sitter jag hemma hos sötaste Dea och hon har precis fixat mina naglar så fint så fint. fransk gelémanikyr. Älskar långa och välvårdade naglar och händer, så sexigt ..


Fransk manikyr


Slängar in några bilder till :) 

Bästis & jag <3

 
Min lillasyster & Dea's lillabror, sööötnosar!

Postat av: deea

JAAAAG ÄLSKAR DIG!

Datum:2009-02-01 Tid: 14:42:55
Postat av: juanita

jag vet :$ HAHA,skoja hjärtat! Jag älskar dig mer

Datum:2009-02-01 Tid: 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0