Torsdag

Hej allihopa! hoppas allting är bra med er, för jag mår toppen. Faktiskt. Vaknade nog på rätt sida idag kanske haha? Idag var jag i skolan och pluggade lite, har prov imorgon på geografi.. hoppas det går bra för mig men jag är ganska säker på att jag klarar dett. Dock var jag inne i stan med Senada och köpte mina fantastiska skor. I love shoes! Jag köpte nämligen de bruna jag hade pratat om (som jag hittade på lisaplace.devote.se) de är ö-ö-överfina! Sedan blev det fika med Brownie min favorit =)

Har ingenting speceillt för mig just nu, snackar med Senada som har studiedag imorgon och hon ska komma till min skola imorgon och hälsa på. Det ska bli jätte kul. Visa runt osv... Aja, ska ner och plugga lite till på geografi för att vara extra säker liksom. Ska nog plugga till sömns men vi hörs imorgon. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0