lite om mig bara


Jag kommer från: Mamma är från Chile,morfar från Cuba och pappa från Finland.
Jag heter: Johanna Isabella Godoy Bustos Salazar
När fyller du år? 10 augusti
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Dea eller en speciell person, p.
Vilken tid gick du upp idag? Blev väckt kvart över 11
Har du sovit i din egna säng inatt? faktiskt, aa
Har du sovit ensam inatt? ja /: så ensamt..
Hur svarar du i telefon? hallå?
Vad ska du göra ikväll? Vara med familia eller dea.
Vad ska du göra imorgon? skolan :(
När grät du senast? När jag hade bråkat med mami..

Bär du glasögon eller linser? Har synfel,men behöver tydligen inte linser/glasögon längre :S
Har du piercing? i tungan, hade i näsan & överläppen förut.
Har du tatuering? nej, men jag vill ha!
Är du bra på att laga mat? haha, jag är bääst
Hur vig är du? öh(?) ingen aning, ganska tror jag
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Vilken ögonfärg har du? ljusbruna
Vilka hårfärger har du haft? o herregud, svart,mörktbrunt,rödbrunt,blont,slingat blont,orange osv..
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja tyvärr.. de är hemskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0