about me

Jag som liten

1. Vad hette din första bästa vän?  Sandra Hedenberg
2. Vad hette din första kärlek? J...
3. Vilken var din favorit rätt? pannkakor tror jag (alla barns favorit, haha)
4. Vilken var din favorit färg? blå
5. Vart bodde du? Sollentuna (rotebro)
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? 
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När jag bröt foten.
8. Ville du bli när du blev stor? Veterinär
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Choklad!

Nu

1. Vad heter din bästa vän?  Deea Corbei (kra kra kra HAHA)
2. Vad heter/hette din senaste kärlek?  damp-barn
3. Vilken är din favorit rätt? Chilenska empanadas, bästa!
4. Vilken är din favorit färg? turkos
5. Vart bor du nu? Sollentuna (rotebro)
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Finns många bra saker,men ett av dem är när jag fick lära känna Parosh.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? När min papí dog, (snart 2 år sen).
8. Vad vill du bli? Civilekonom, jurist eller flygvärdinna typ.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Fortfarande choklad!


Postat av: Frida

Hola Juanita!

Datum:2009-01-16 Tid: 17:24:17
URL: http://fridakristinaericsson.blogg.se/
Postat av: deea

bästa vänn! hand i hand genom allt

Datum:2009-01-18 Tid: 01:16:43
Postat av: deea

bästa vänn! hand i hand genom allt

Datum:2009-01-18 Tid: 01:17:08
Postat av: juani

genom allt hjärtat, genom allt

Datum:2009-01-18 Tid: 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0