6 januari - skolan börjar snart /:

God morgon :) Vaknade för en liten stund sen och har precis fixat mig klart. Miguel har bjudit oss på bio (mig,mami&syrran) Så vi ska se den där chiuwawa filmen typ, vet inte riktigt vad den heter, Men hoppas den är bra iaf. Nån som har sätt den?

Senare får jag se vad jag hittar på.. kanske tar en sväng förbi dea om jag har tid, fan älskar den där tjockisen :)
Btw, saknar vissa personer i mitt liv :( estefania,vanessa,sassa,linda <3

SF Bio: Chihuahuan från Beverly Hills (sv. tal) 
Liten och tuuuuff, haha

Postat av: vanessa

:( <3

Datum:2009-01-07 Tid: 23:06:14
URL: http://vanessam.blogg.se/
Postat av: juani

te hecho demenos amor,perdon por lo que paso <3 te quiero

Datum:2009-01-08 Tid: 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0