3 januari 2009! - äntligeeeen

TJENARE! Nu är de äntligen  2009  och jag hoppas de här året blir bättre än  2008!

Mitt förra nyårslöfte har jag faktiskt hållt, att gå ned lite i vikt och de tycker jag att jag lyckades med, så de är jag stolt över :) Och mitt nya nyårslöfte är att tänka mig för vilka jagkan lita på och inte, jag är väldigt naive och lite FÖR snäll så jag ska inte vara lika snäll mot hela världen längre, en ny johanna med andra ord.

Just nu sitte jag hemmos Dea och bloggar! Jag,dea,papi-jon och mami-mariana & codrin satt och spelade FIA MED KNUFF haha! Och dea är sån DÅÅÅLIG förlorare så hon pallade inte va med så de var bara några kvar.. Juanita VS. Papi-Jon & mariana! Mariana vann faktiskt, sen var de krig mellan JUANITA VS. PAPI-JON! muwhahaha! asså tro mig de va verkligen kriiig, jag tog ut han när han va nära mål,han tog ut mig när jag va nära mål! vi höll på så i kanke en halvtimme :S haha! tillslut vann vem(?) .. JAAAG SÅKLART! Men är de inte så att 1:AN förlora.. och 2:AN VAAANNN! alltså jag ;) haha, Och 3:AN (PAPI-JON) TAPPA BYXORNA, och somsagt DEA FÖRVANN =D

hahahaha,vi äter glass nu! byyye 




HAHAHAHA, de är ju roligt vafan! =O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0