28 jan - lovely

God kväll
Min dag har varit helt okej, hur har eran dag varit(?)
Efter skolan så åkte jag och Michelle till Kista C för att kika på rean och fika tillsammans. Gillar verkligen den tjejen asså, så lätt att prata med och så förstående, kärlek till henne.
Nu sitter jag här hemma och pratar med Michelle & Parosh i luren och fikar nybakad kladdkaka som jag gjorde, yummie!
Jag måste bara tillägga att Posh är cp, och de har han tyd varit heeeela dan (fråga mig inte varför, haha) Aja, ska lägga mig och kolla på tv nu, adios

muuuuuuuums!

Postat av: Michellini

Du är fin gumman :*** det var nice idag!

Datum:2009-01-28 Tid: 23:03:44
Postat av: juanita

söööötnos :)

Datum:2009-01-29 Tid: 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0