13 januari - memories never die

Sho! Kom hem för ett litet tag sen, hämtade hermanita från skolan då mami behövde jobba över. Jag kände att jag behövde vara med min lilsiz lite så jag föreslog att att äta middag tillsammans på grillen i Rotebro station, och så blev de och de va mysigt, och hon har blivit så stooor! Barn växer upp så himla fort, minns när hon var liten och gullig då man bara ville nypa tag i hennes tjockis kinder hela tiden, nu är hon stor flicka (hon fyller 8 den 23 januari), fast hon är endå fortfarande gullig, hihi.
Just nu sitter jag och pluggar till mitt gigantiska geografi prov på fredag /: undrar hur de kommer gå, har hört att de är väldigt stort och svårt.

Måste bara fråga, är de något ni vill att jag ska ändra på/lägga till i mitt bloggskrivande? kommentera och säg det du tycker fattas och som jag kanske bör börja skriva om för att de ska bli mer intressant! :)

miss old times ..       

De finns så mycket man bara saknar så att man önskar att man kunde spola tillbaka tiden och få uppleva de underbara stunder ännu en gång, önska allt kunde bli som förr.. Nu känns de som att man glider ifrån alla nära man hade då.

Postat av: steffie

Nejdå vadå glider ifrån bulle <3

Datum:2009-01-14 Tid: 19:13:31
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: juani

se siente como si es asi /: te hecho demenos <3

Datum:2009-01-14 Tid: 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0