Thang'z

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 4 st
Vilken svordom använder du mest? fuckU tror jag
Äger du en Ipod? nej, haha
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00
Hur många resväskor äger du? aldrig räknat dem, haha
Använder du flip flops även när det är kallt ute? HAHAHA, wtf
Var köper du dina matvaror ifrån? mami handlar åt mig :)
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? båda och är kul
Vilken var den senaste filmen du såg? I taket lyser stjärnorna (på bio)
Har någon av dina vänner barn? jaa
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ingen aning
Har någon någonsin kallat dig lat? ohja
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nix
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? öh, nån R&B blandning
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? chokladmjölk!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yes, några
När var senast någon stötte på dig? 2day
Vad åt du till middag? Min egna hemmalagade pyttipanna, muuums
Använder du huvtröjor? sometimes
Kan du vissla? "kan du vissla johanna,ja visst kan jag deee" höhö
Har du någonsin deltagit i en demonstration? nån gång har jag väl d
Vem var den senaste som ringde dig? Posh spice
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? Extreme (grönan)
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? absolut, folk har inget liv de är darför de sitter och pratar illa om andras
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 08
Tittade du på tecknat när du var liten? alltid!
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? ytterst litet, hah
Hur många syskon har du? en lillasyster
Är du blyg inför det motsatta könet? ibland
Vilken film kan du alla replikerna till? Kniven i hjärtat
Äger du några band-t-shirts? bara Shakira
När flög du senast?  påsklovet 2008
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 5 tror jag
Läser du för skojs skull? Om jag har tråkigt eller fastnar för nåt
Pratar du några andra språk? Spanska, franska och engelska
Diskar du din egen disk? När jag måste, tihi
Har du gråtit offentligt? ja tyvärr..
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Fördelar
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har piercing i tungan men vill ha tatoo
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Självklarhet!
Kan du kasta macka? Får skuldkänslor /:
Har du någonsin varit på Jamaica? nej, men vill
Vem har du med på Bion? Vänner eller killen
Vem var din favoritlärare? Sanna
Vad har du för väder? Snö (och skithalt!)
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?  varför inte?
Har du en blogg? ohyes
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam, mysig, trogen och ärlig
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? njaa.. vene kanske
När sov du senast på golvet? typ några år sen då jag råka ramla ner från sängen och inte orkade gå upp, hahah
Vilken är din favoritdrink? Piña colada
Gillar du din boende situation? Ibland
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 6, annars blir jag för hyper (HAHA!)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, de är rätt lugnt förtillfället
Vilken är din favoritfrukt? Apelsin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 17 år

Postat av: steffie

VEM FAN SKREV FRÅGORNA hahahahah vilken svenska aså:P haha

Datum:2009-02-17 Tid: 23:36:41
URL: http://gatitablanca.blogg.se/
Postat av: juani

tog de från nån svensk tjejs blogg ;) haha

Datum:2009-02-18 Tid: 15:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0