11 feb - plussdag

God kväll! Hade bara en lektion i skolan idag, och de var svenska då jag passade på att skriva min svenskauppsats. De gick galet bra (hoppas jag,de kändes bra iallafall), fick ihop de till 8 sidor och de var ganska lagom. Efter 2 timmars skrivande gick jag och åt lunch med Aléjandra,Kaban,Michelle&Pernilla.
Efter de åkte jag till Märsta station och mötte upp Ivon för att umgås lite med henne, min brunis!
Vi drog till Kista centrum för att kolla runt lite, fanns en massa söta grejer men hade inte så mycket pengar med mig. Men fick iallafall med mig;
 ett brun/beige skärp från Gina
En vit (lite pös-aktig) t-shirt från MQ
Men tiden går fort när man har kul, klockan börjar bli mycket. Ska ringa the potato man en snabbis och sedan sova, Godnatt sötnosar!

Jag & Ivonis :) haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0