nån lista jag hitta

allmänt:
namn: Johanna (Juanita)
födelsedatum:  10 augusti 1992
födelseplats: KS.
bor: Stockholm
hårfärg: Brunt
längd: 1.58 (typ)
skostorlek: 37/38
höger eller vänsterhänt: höger
stjärntecken: Lejon
kär?: I prinsen

har du under den senaste månaden:
druckit alkohol? ja
rökt? ja
shoppat? aaabsolut
skejtat? inte sen i 9:an
bakat? faktiskt inte
stulit något? a tyvärr
motionerat? ohja
solat? yes
tappat bort saker?

antal:
antal piercings: 5 sammanlagt
antal tatueringar: inga än
antal syskon: 1
antal saker jag ångrar: finns ett antal..
antal skor: skulle ta ett år att räkna dem c(:
antal mascaror: 4 olika som jag använder
antal personer du kysst: 1
antal förhållanden du haft: Behöver vi inte ta upp

antingen eller:
pepsi eller coca cola: cola utan tvekan!
mcdonalds eller burger king: Kan inte välja, tyvärr.
adidas eller nike: adidas
choklad eller vanilj: choklad
kärlek eller sex: kärlek
tacos eller pizza: nu blev de svårt..
läppstift eller läppglans: läppglans
buss eller bil: bil
cider eller öl: cider

ärligt:
svär du? Ja
sjunger du? hela dan, varje dag
duschar du varje dag? varannan
gillar du skolan? helt okej
kommer du överens med dina föräldrar? oftast inte..
tuggar tuggummi? alltid
plattar håret? inte så ofta
gråter du? kan hända
varit depp och opepp? aa
sett upp till någon? absolut

har du någonsin:
tagit droger? ångrar
däckat eller varit jättefull? haha a
blivit kallad hora? ja
blivit nedslagen? ja
druckit whiskey? ja men gott var de inte
ljugit om din ålder? ohja haha
bråkat utan anledning? vet inte
kallat dina föräldrar cp? mer än så
varit uppe 24h? ja för de lät mig inte sova!

i framtiden:
namn på barn? Om tjej: Chantalle (älskar de namnet) Om kille vet jag inte än
hur vill du dö? Helst sömnen då man inte känner nåt.
vad vill du bli när du blir gammal? hmm
hur vill du gifta dig? i kyrkan
vart vill du bo? I ett annat land iaf
drömjobbet? oj, finns massvis

brukar du:
lyssna på musik? jämt och ständigt
äta mat? ibland
dricka vatten? inte så ofta
dricka alkohol? ibland
vara lat? hahaha,
skratta: Kan gå lite överstyr ibland haha
kramas? Vänner och mi amor (om jag inte får en kram blir jag tokig)
sova? Verkligen höhö
jobba? Nej, men vill
skolan: Lov förtillfället
ha pengar? Oftast



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0