ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Jag är så fucking trött på folk nuförtiden! De tror att bara för man behöver hjälp/råd någon gång om vad man bör göra i nån speciell situation (t ex.) så MÅSTE man följa de där "rådet" annars tas det som "onödigt slöseri med tid på energi". 
Och om man inte följer det får man höra ett: Kom inte till mig nästa gång du behöver hjälp/råd, för du lyssnar endå aldrig på mig".
Asså förstår mig helt seriöst inte på folk nu förtiden .. ååååååååååh BLIR SÅ JÄVLA IRRITERAD!
Nu vet man vilka som bara vill en illa pga. svartsjuka osv.. synd asså


Postat av: Michellini

Vet inte hur jag kan övertyga dig om att du KAN lita på mig/snacka med mig, det är upp till dig men du vet vad jag tycker, gumman.

Hoppas du tror på det bara

Datum:2009-02-06 Tid: 19:44:56
Postat av: Juanita

Jag litar på dig hjärtat, tro mig. Syftar bara på vissa speciella personer, och de vet redan vilka de är.

Datum:2009-02-06 Tid: 22:44:28
Postat av: Nilufer

Nicee blogg !!

Datum:2009-02-07 Tid: 09:45:38
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Juanita

Tack så mycket :)

Datum:2009-02-07 Tid: 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0