9 feb - Chillpill

Hej gott folk! Min dag har varit hyffsat bra faktiskt, hur har er dag varit(?)
Efter skolan drog jag och Michelle till Märsta centrum för att vi behövde köpa några grejer till ALLA HJÄRTANS DAG, bl a. behövde jag ta ut några bilder från hennes mobil som jag tyckte blev skiiit fina, köpa presenter, kort m.m.

Jag har värsta planerna inför alla ♥ dag asså, hoppas bara allt blir som planerat för isåfall så blir ALLT så himla perfekt.
Efter de vart vi vrål hungriga och tog in på grillen där och åt vääärldens godaste kebabtallrik asså ouf,den satt så bra så bra, :) Efter de var jag mätt och belåten, men det verkade inte Michelle vara för hon va fika-sugen. Så jag beslöt mig tillslut att uppfylla hennes önskan eftersom jag är så snäll (a) haha, not! Så vi gick och tog oss en fika på cafe Brödboden, de va mysigt.. Efter de åkte jag med min kerr och solade (you know who you are, potato man, hahaha)

Fick sjuts ner till Märsta station och sen åkte jag hem och städa lite. Hämtade lillasyrran hos vår granne som tog hem henne från fritids, busunge hon är! Älskar henne så mycket mi hermanita. Sen när mami kom hem tog vi en kvällsfika, min bestod av en fruktsallad (apelsin & banan) och té. Satt nyss och snacka med Betina i luren, dog av garv när hon nämnde massa negativa saker om folk, hahaha! Hon är så elak ibland (Angel outside, devil inside), ne men vi drev om några roliga saker bara.
Vanlig skoldag imorgon, som vanligt. Asså man orkar inte med plugget längre, galet jobbigt. Iallafall svårt för mig som hade de svårt redan i slutet av grundskolan. Men allt hänger ju trotsallt på mig, och mitt ansträngande och min vilja.
Börjar bli tröttis, ska sussa nu tror jag. Vi ses imorgon, Good night 'n sleep tight, besito.


         Vårat smarriga fika, yummie 

 
   & lilla jag med nåt knas leénde, haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0