8 feb - Dutty wine, hahah

Halloj! Somsagt, jag och Mejtabíe spenderade kvällen/halva natten hemma hos sötnosen Amira i Spånga med massa annat folk (bl a. mina somalier Maria o Nadja som jag inte hade träffat på huuundra år typ, love to you gyals), alla var snälla och super roliga, haha! Bilderna kommer förhoppningsvis skickas till mig lite senare, då lägger jag in de.

När vi väl kom dit så spelades de höööög Dancehaall musik att man fick genast spratt i benen och ställde sig med the Africa-crew och dansa med dom, haha! Efter de rushade vi direkt till matbordet där kebab-pizzorna väntade på oss, muuums! Efter de fanns de typ 10 skålar med godis, chips och 1 gigantisk skål med bara chocklad, asså vi DOG bokstavligen De fanns även prinsesstårta som alla delade på, yummie!  Sen gick alla typ upp och dansa till Gentleman och Collie Buddz för att dansa bort allt vi åt, hahaha, hade det galet kul iallafall.

Tiden gick fruktansvärt fort asså, klockan blev redan kvart över 1 och vi skulle hinna med de sista tåget till Karlberg som gick 01.34! Och jag skulle hinna byta om i sista minuten innan, för jag hade lånat mjukis av Amiras lillasyster, asså allt blev knaaas för nån hade råkat ta mina leggins och de som personen hade glömt kvar va typ XXXXS! så blev tvungen att låna amiras leggins och kasta på oss skor och jacka och rusha till tåget (tog typ 10 min att gå till Spånga station) och vi hade ungefär 10 minuter på oss att rusha! Vi hann på ca. 4 minuter om jag minns rätt, så mycket skyndade vi oss! Trodde jag skulle få astma anfall, damn..
Vad som hände senare håller vi för oss själva, haha! Knas var det iallafall. Vi vaknade upp helt döda, åt lite frukost sen mötte jag upp Lucy för att ta en sväng till Väsby centrum och kika runt lite. Hade inte träffat henne på väldigt länge faktiskt, missed her. <3 Vi satte oss ned vid Petit Four cafét och bara pratade ut om allt vi hade på hjärtat, skönt att bara få ut allt man hade pressat i tankarna. Efter det, åkte jag hem och gjorde mig lite mat. Ska ned & slänga en tvätt nu, vi hörs! KYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0