27 feb - baby come home, i miss you so

Halloj
Lyssna på hööög musik och städa samtidigt gör susen, det är då man får som mest lust och framförallt ORK att städa och röja bland sina kläder som ligger huller om buller. Tog ett långt bad innan de så man känner sig fin och fräsch. Mormor och morfar kom nyss förbi en stund för mormor skulle kolla på ett par jeans som hon ska fixa åt mig. Nu är hon nere och lagar god mat hoppas jag, mihi. Medans jag är här uppe på rummet och försöker vika mina kläder så bra som möjligt och lägga in dem i min trånga garderob.
Tog en paus för att återhämta mig lite och något att äta. Ne men nu måste jag vika vidare, pyss


En kopp te med en mini-fruktsallad med glass.
Resept: 1 apelsin, ½ banan, lite mer än ½ äpple och 1 skopa glass, mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0