25 & 26 feb - <3

Hejsan, jag kände att jag inte hade någon ork för att blogga igår kväll men pushade mig själv till att göra det tills min data kollapsa helt och hållet, och då gav jag upp hoppet så vi gör ett nytt försök nu istället.

Onsdag:
Somnade direkt efter att mis primitas Ivon & Aléjandra åkte hem, haha vi hade gaaalet roligt. Våra planer var att kolla på film och äta chips m. dipp och dricka cola men vi satt bara och prata om allt mellan himmel och jord och tog en massa roliga bilder (kanske lägger inte några sen, vet vem ;)! Tidigare igår var jag iaf och shoppa med mi mamita i Stinsen hela dan (skitskönt måste jag säga, har inte fått ha egentid med henne på hur länge som helst) fick med mig hem en massa söta kläder och även skor. Vi passade även på att äta lunch på Grekiska kolgrillen i Stinsen, galet gott! Jag beställde Kycklingfile med ris och mami tog Calamarez med pommes som vi satt och delade på, mums!
Efter nån timme ringer mormor för att meddela att morfar kommit hem från Spanien nu! Vi kastar oss iväg från Stinsen för att genast hämta Gabriella (som var hos en kompis då) och sedan hem till mormor & morfar där alla kusiner väntade, åh hade inte träffat honom på jättelänge kändes det som, men egentligen bara 2 veckor. Te habia hechado muchisimo demenos Abuelito!

Torsdag:
Följde jag med mami och lillasyster till stan, mamma skulle typ gå och prata med banken angående någonting. Så jag och Gabrilla gick upp till nån "barnavdelning" uppe i Kulturhuset, hahaha det var faktiskt roligare än de låter. Vi satt och spela spel (diamanten) och tog bilder, hihi. Jag och Gabbi gick sedan till Ginatricot där jag fann ett par as snygga jeans, ljusa med lappade slitningar vi knäna typ. Mami ringer och vi mötte upp henne, det visar sig att Miguel tydligen hade ringt henne och att han var i närheten för att äta lunch. Så vi gick till "våran traditionella kinarestaurang"  kan verkligen rekomendera buffen där, as gott! Efter de gick vi till Gina och kollade på jeansen jag såg, och I got them now, höhö! c(:
Efter de åkte vi hem och hade myspys med lite gotte och kollade på film. Alla somnade typ i slutet haha, dormilonas.




 
Muriendonos de riza, HAHAH! ivon y yo

de 3 musketörerna, höhö c(:

Ruuumpaaah, gissa vilkas ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0