24 feb - mitt hus har blivit ett barnhem :)

Sassa och Estefanía slaggade här från igår (vi hade ju en kniven i hjärtat natt, då vi kollade på alla 4 delar på raken) jag som är sån sömntuta deckade typ mellan första och andra delen.. next kom steffie som decka mellan tredje och fjärde delen.. och så kommer vi till Sassa, som såg alla 4 delarna + satt vi datan typ hundra år, haha! Asså ingen av oss sov bra inatt, alla låg och trängdes i min säng och de var en galen värme och när steffie la sina pluttar asså, H-E-R-R-E-G-U-D, säger jag bara.
Vi steg upp, åt frukost och kollade klart på sista delen av Kniven i hjärtat. Sen kom Ivon och Akar hit för vi skulle åka till Kista centrum och äta. När vi väl kom dit så var vi tvungna att vänta på Zarah som var en aning försenad, segis.
När hon väl kom bestämde vi oss för att vara lite nyttiga idag, så Zarah och jag gick till Konsum för att se ifall vi kunde hitta nåt gott att äta medans tjockisarna Akar och Ivon beställde donkenmat, haha! När jag och Zarah väl kom tillbaka hade de ju redan käkat upp allt (såklart) aja, för min del blev det en kyckling/coscos sallad med ett mini mjölk-paket (älskar mjölk) och för Zarah blev det en yoghurt med en piggilin :) haha.
Efter vi hade ätit klart kom Steffie och Sassa och joinade oss i Kista ett tag. Jag och Zarah blev sugna på ännu mer yoghurt så vi alla gick till Konsum och köpte en till och sedan satte oss ned vid alla matställen där. Asså vi hade verkligen olagligt tråkigt så vi satte oss och börja spela kort, hahaha! Zarah hade nämligen med sig en kortlek i sin väska (hmm(?) aja, vi satt där ett tag och spela "bubblan" iaf, de gör verkligen ont att förlora asså (alla får då slå på din hand grovt hårt, de känns som du får tusen nålar i handen, aaaj!) Efter de började vi dra oss hemmåt förutom steffie och sassa. När jag väl kom hem började städa undan lite som jag inte hann på morgonen då vi hade lite bråttom ut (så sent som vi vakna) Fikade nyss och nu ska jag ta mig ett skönt och långt bad och sen sova, börjar bli pömsig. Peace

Postat av: Anonym

vare skönt att bli väckt hahahaha

Datum:2009-02-25 Tid: 20:44:17
Postat av: Anonym

hahaha, varu rolig där lr?

Datum:2009-02-26 Tid: 00:43:11
Postat av: sassa

haha åsna de jag

Datum:2009-02-26 Tid: 16:00:22
Postat av: juanitaa

hahaha, i knooow bitch :D

Datum:2009-02-26 Tid: 19:21:13
Postat av: Bertil

hahahah nasty ;)

Datum:2009-03-03 Tid: 10:27:20
URL: http://shahrzad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0