23 feb -

Min helg har varit suverän! Fikade och myste med mi amor i fredags, fiesta i lördags med Ivon & Mejtabie och chilldag i söndags med Akar. Spenderade dagen med "my potato man"  eftersom han drar till Egypten imorgon (kl. 6 på morgonen) och är där en heeel vecka! Kommer fan aldrig klara mig utan honom EN HEL VECKA, men hoppas att veckan går fort så jag snart får se honom igen.

Somsagt, i söndags var jag med katten Akar i Kista centrum. Vi kikade runt i affärerna lite och hittade faktiskt en massa söta grejer. Sen gick vi till Forno Romano (bästa) där jag beställde godaste Ceasarsalladen, mums!
Efter de åkte jag hem till min mormor med mami & syrran.

Just nu sitter jag med Steffie & Sassa som anlände ganska nyligen to my place, vi ska snart börja kolla på Kniven i hjärtat och myyyysa! KYSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0