22 feb -

LYCKAD KVÄLL

!
Jag vakna sent, skulle åka till stan och möta upp akar älskling, stress stress hade brottom, åt frukost  med älskling som som sov här från igår, efter det så fixade jag mig sedan så åkte jag till stan, kollade runt lite på kläder käkade Mc donald's helt "nyttigt" efter ett tag så messade mejtab mig och frågade vad jag hade för planer inför kvällen, och jag hade verkligen ingen aning så jag bad henne komma till stan för att träffa mig och akar, hon kom efter någon timme, hon var super hungirg, så vi gick förbi Mc donald's igen. Haha jag käkade med henne, Samma mat två gånger inte nyttigt för fem öre!
Vi hade ganska tråkigt men helt plötsligt så ringer älsklingen ivon mig och säger att det finns en fest i Bro som vi kunde åka till så vi tackade ja och var hela hajpade på att festa! vi mötte upp henne på tåget mot bro, det gick ganska fort att komma dit, vi skulle möta Akkawi i bro för att det var hans som bjöd oss dit vi mötte upp honom iaf men gick inte till lokal festen på en gång utan vi gick till en ungdomsgård först för att vi skulle tydligen vänta på andra som också skulle till festen dom kom efter ett tag! Så vi rörde oss mot festen det var bra musik men döda människor, i början var det sååååå tråkigt helt dött! det var så grupperat i början alla satt med ett gäng, ingen vågade dansa förän några timmar senare, efter ett tag så började människor slappna av och visa vad dom går för! haha jag, ivonita och mejtabie fuckade ur helt! vi hade så roligt, vi dansade loss. Vi hade i alla fall jäääävligt roligt! tack för en underbar tjejer!
God natt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0