Vad har hänt med mig?

Jag har känt mig otroligt seg och konstig de senaste dagarna, varför? Vad är det frågan om egentligen? Jag har en pers att komma upp på morgonen, jag är trött och hängig hela dagarna och när jag kommer hem är jag fortfarande helt lost. Vad har hänt med mig? Det lustiga är att jag presterar och är mer engagerad på lektionerna än vanligt trots mitt sega humör.
Som tur var så slutade jag ganska tidigt idag, halv 1. Hade bara två timmars franska och två timmars företagsekonomi idag varav lunch där emellan. Efter plugget åkte jag till Rby där jag blev hämtad av Mike i hans ferrari. Vi åkte till Willy's och handlade lite, därefter passade vi på att åka förbi "drive in" på mc'donalds för lite käk. När vi kom hem satt vi och gamade och kollade på en sjukt rolig film, någon "baksmällen" liknande.

Efter det blev vi sugna på snöbollskrig, så vi drog ut och det blev genast fight! Haha, jag ägde dig Mike! Vi mötte även upp Harun och Alan. Vi tog Alan's bil och körde runt lite tills vi hamnade i Vällingby där det hade planerat att gå på bio. Men det blev ju inte av pga att de redan hade sett filmerna som visades där, vilket var lite synd då jag faktiskt var lite småsugen på bio. De skulle så småningom åka till Kista men jag bad dem skjutsa hem mig innan, så när jag väl kom hem så satte jag mig och gjorde mamma lite sällskap medans vi tog en fika och pratade om några saker.

Måste bara säga att Alan hade så skööön musik i sin bil!
En av låtarna jag fastnade för var den här som jag suttit och repat om & om igen

Inna Feat. Bob Taylor - Deja Vu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0