Så onödig dag!

På fredagar börjar jag alltid halv 11 för att mitt individuella val då är alltid inställt. (Asså det är så på schemat), iallafall när jag väl äntligen kom fram (syftar på tågen & bussar som alltid är försenade nu) Så visade det sig att min layout & administration också var inställd, så det gick vi och käkade istället och sen som sista lektion hade vi F. Ekonomi. Kändes så onödigt att komma med tanke på att jag knappt orkade gå upp ur sängen imorse..

Efter skolan så åkte jag hem och vilade en stund tills jag började rota i min übergamla låda med badkläder från århundrades. Hittade en gullig blommig baddräkt som jag använde när jag var yngre, jag testade den och den passade mig! (Jag var nämligen lite tjockis som liten). Så jag hade tråkigt att jag började designa om den lite, och resultatet ser ni nedan. Observera att jag inte var så noggran när jag klippte osv. men jag tyckte endå den blev lite tuff! :) Ne, men nu ska jag börja röra mig utåt. Uppdaterar kanske ikväll eller imorgon, kyss!

Så ser den ut från bysten-magen


 Och såhär ser den ut i helhet, vad tycks?


Postat av: Catrin

Hahah faan va sööt!

Datum:2009-12-18 Tid: 19:26:09
URL: http://lescat.blogg.se/
Postat av: Juanitaaaaaaaaa

Haha, tack gumman!

Datum:2009-12-19 Tid: 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0