Så jävla seg!

Njae, gott folk.. rubriken säger väl allt, nej men men.. Som ni kanske redan har förstått så är det slut mellan mig och Carlos, och det har de varit ett bra tag nu. Men det är inte förräns nu jag bestämt mig för att berätta det såhär genom bloggen. Anledningen till detta vet han mycket väl själv och det är privat, allt jag kan säga och anser är att jag förtjänar bättre, punkt slut :)

Till min helg, som var bokstavligen u-n-d-e-r-b-a-r. Jag och Mike var på bio i lördags och såg 2012, den var fan bra ju! Så de var vi enade om iaf, haha! Nej men den var riktigt bra gjord, bra kontraster osv. Efter det körde vi runt lite i hans ferrari och sen åkte vi bara hem och sov. Han hade även gjort en överaskning till mig när vi kom hem, sjuuuukt sött! Han hade planerat den hela veckan, buse!
 Kan försöka lägga upp bilden på det sen, blev jätteglad iallafall!

Kom hem för ett litet tag sen, har ätit och
just nu sitter jag och lyssnar på min & sötnosen's låt;
(Okej, en av våra tusentals låtar, haha!)
Do you remember - Jay Sean
Ska snart börja rulla ner till stationen för solning (solarie-torsk) hahaha! Inte för att jag kan kalla mig själv för "vit" men behöver bara bättra på brännan lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0